12/06/2010

berhati hati

setelah sekian lama tidak menghadap belog akhirnya saya kembali mengupdate belog tetapi tidak dengan huruf huruf yang disusun untuk dijadikan perkataan atau kata kata puitis yang melemahkan lutut awak dan awak sekalian...haha ayat xbule belah..
sambung mood serius...

emm
sila lihat gambar dibawah sekiranya awak merupakan penungang motosikal yang berhemah dan terlebih berhemah..tolong berikan perhatian yang sepenuh pada gambar yang akan awak lihat pada sebentar lagi..kerana awak akan mengalami nasib yang sama sekiranya awak tidak berhati hati..


















saya berharap agar awak semua sentiasa berhati dan menjadi penungang motosikal yang berhemah supaya kemalangan ngeri dapat dielakan..
ingatlah lesen P bermaksud PERLAHAN..jadi sila patuhi lesen P... 




ayat aku cam xbule belah..
aku dlm mood serius..hahah











10/02/2010

video hottt

hehe baru tengok video neyh beberapa hari yang lepas.sangat menerujakan.Dapat melihat bakat pengklonan stacy yang sungguh berstyle dan bersahaja..memang tidak terasa untuk golek2 guling2 sepanjang video ini dimainkan,tetapi memang terasa untuk 'menampau-menampau' dan terasa meluat untuk meneruskan tontonan video hott ini.


video


adakah cuma saya seorang yang berasa tidak suka pada gaya stacy klon ini?hahaha..Honestly,saya amat-amat tidak menyukai videoo hott ini..kepada klon stacy diatas,saya susun sepuluh jari meminta maaf kepada anda kerana tidak menyukai anda..HARAP MAKLUM.tetapi hidung anda memang tidak dapat dinafikan sebagai daya penarik yang TERNYATA berkesan untuk menjadikan anda popular dan berjaya mengatasi rangking kepopularan lisa surihani.TAHNIAH yew cikgu




9/15/2010

kisah malam pertama

kisah malam pertama saya yang simple.haha

Malam tuh lepas je berbuka saya keluar untuk mencari sesuatu..
Berjalan dan terus berjalan sehingga lah ke satu tempat..
dan bertemu dengan seseorang
dia menawarkan harga yang agak murah berbanding tempat lain..




awww mai pakat2 pilih.haha.
tanpa berfikir banyak,saya terus bersetuju dan membayar lelaki tadi dengan sejumlah wang seperti yang dijanjikan.
dengan hati yang berbunga riang,saya terus pulang kerumah(al maklumlah dah xsabar neyh.haha)..
sejurus sampai dirumah,saya terus menuju ke bilik .haha


ahhh..alangkah indahnya hidup bersama mu sayang.haha
saya mengosok gosok belakang dia,usha usha part mana yang best.wahh beshh aw tme tuh.
saya dah xdapat tahan menengok dia lantas saya cucuk dan terus main xhengat dunia.
masa awal awal main tuh cam blurr gak ar xtaw nak tekan yang mana,tapi pas 15minit,saya terus khatam dan semakin suka untuk bermain dengan dia yang HOT tuh.hahaha.

*inilah pengalaman malam pertama ku dengan fon yang baru dibeli.hahaha
MACAM MANA PLAK DENGAN KISAH MALAM PERTAMA ANDA?

9/07/2010

FALL IN LOVE DENGAN BENDA?

Jatuh cinta dengan barang?Pernah x terfikir nak buwt camtuh?haha
jatuh cinta oke bukan suka..
mungkin benda neyh dah lama kot,tp kalaw ada yang xtaw agy bule teruskan membaca entry ini..

Pernah tak dengar ada orang jatuh cinta dengan menara pastu amek keputusan nak kahwen dengan menara tuh?haha.
kalaw dapat anak nanti,mesti anak tuh tinggi tahap ke awan birukan?
erkk.tapi bule ke dapat anak?


seorang bekas tentera kat San Francisco(bkn dimalaysia) mempunyai pengalaman jatuh cinta dengan benda.
setelah mempunyai perasaan pelik yg tertanam dalam diri dia,pada 4 Jun 2008 dia berkahwin dengan sebuah rumah  Menara Eiffel yg dihadiri saudara terdekat(majlis sederhana je)
dengan berahinya,dia mencium menara yg dicintainya.hahaha
kenal x Liu Ye?neyh lah pemuda yang terfall in love dengan diri sendiri..
dia berkahwin dengan dirinya sendiri dengan majlis perkahwinan tradisional yg dihadiri lebih 100 tetamu undangan.
macam mana plak dia buleh jadi dua neyh?
tak2,dia xjadi dua,tapi  membuat model dirinya sendiri dan didandan macam pengantin perempuan bergaun merah.(xdew cita2 ke nak buat macam dia?)haha
cantik jugak aku bila jadi pompuan neyh.haha

cinta memang buta kan sebab xnampak apa dah selain dia.
begitulah yang dialami Lee Jin Gyu yang berkahwin dengan BANTAL "DAKImakura' kesayangannya yang tertampal gambar karekter cartoon..
kalaw dah cinta tuh,bagi lah pompuan sexy mana pon,konfem xmau dah.hahaha
jimat bajet,bini aku bukannya makan pon.hahaha

Bahagiakah mereka selama lamanya?haha..
...senangkan hidup...
kalaw kahwin dengan manusia,sat merajuk,sat suka,sat menangis,tapi kalaw kahwin dengan benda neyh,xpayah dah pujuk,xpayah dah nak bagi makan..memang save bajet..
Tapi...
kalaw nak ANAK..pandai2 lah bodek 'benda' yang kau kahwwin tuh.hahaha


8/22/2010

ariel peterporn

Hye korunx..
bwu balek tawareh taraweh kewp?
rjin siot.hehe.
oke.kalaw tengok tajuk pon mesti dah bule agakkan aku nak cter sal apakan.
oke.neyh mungkin cter lama.
tapi cter neyh eklusif sebab kawan aku sendiri g jumpa luna maya n tanya sendiri btol ke ariel dalam video tuh
awal tuh memang konfem lah si luna maya neyh berdolak dalih..
tapi kawan aku terus mengasak dan luna maya terus buwt pengakuan bahawa memang dya ditiduri oleh ariel
LUNA MAYA..
Aku bukannya xnk kupas isu dengan lanjut lagi,tapi aku rasa korunx bule baca belog kwn tuh.
siap ada gambar dia dengan luna maya agy.ish2.
xpercaya plak kawan aku tuh bule jumpa,pastu sembang2 plak dengan luna maya.
dah la,jum layan.
gambar HOT LUNA MAYA un ada sekali aw.
huh.tergugat iman.pewitt..nampak habes.
mesti meleleh ar air liur kalaw tengok.hahaha
  http://www.luna-maya.com/

layan beb.rugi xtengok ! ! !

8/19/2010

buah laici pon ada lemak khinzir

Hye..
Terasa lama xupdate belog..
bukan kerana malas,tapi kerana kesempitan masa.ouh,hanya alasan semata mata.haha
oke.xnak cakap byk.penat la.dh puasa neyh.korunx puasa x?haa.KANTOI.haha.diam2 suda.
Terkezut tadi bila dapat taw buah laici yang dalam tin tuh pon ada lemak khinzir.
Ishhh.semua nak ada lemak babi,habiz tuh kita nak makan pe?
ini adalah email yang dikirim beliau.sila luangkan sedikit masa untuk kepentingan kita bersama...
Istaghfarlah kita banyak2. Entah berapa kilo dan benda2 ni espsecially buah Lychee tu yg dah
kita telan dgn begitu lazat.Tau-tau adalak campur benda2 haramtu..
Tak tau nak makan apa dah. macam2 lani..makan biscuti ada melamine.. makan buah2 dlm tin ada extract khinzirlah.

Apapun kita hati2lah jgn beli dan suapkan ke mulut kita dan anak2.
KESEMUA YG DI ATAS ADA MENGANDUNGI LEMAK BABI/KHINZIR.
JAKIM telah menghantar surat pada semua retailer supaya tutup tanda
halal pada produk tersebut.
"Narcissus" is an established and well known brand associated with high quality China canned food and seasoning such as whole mushrooms, asparagus spears, lychees, spiced pork cubes, stewed pork chops etc. The range of "Narcissus" food products, which is very well demanded in many parts of the world, include :
Canned Meat
Canned Seafood
Canned Fruits
Canned Vegetables
Seasonings
di atas adalah barang2 keluaran narcissus.

Kepada semua muslimin dan muslimat tolong sebar2kan info ini kepada umat islam yg lain.


pesanan penaja;harap kita semua menghebahkan kepada kenalan2 kita dan memboikot

8/14/2010

Paku didinding hatimu

Oke.aku nk share satu cerita dengan korunx semua..mungkin kita xsedar selama neyh kita ada buwt insan yang bernama sahabat ini terluka dengan perangai kita dan walaupun luka tuh hanya sedikit tapi meningalkan kesan yang mendalam kepada sahabat kita..

Ada seorang pemuda yang sangat pemarah.dia tidak dapat mengawal kemarahanya walaupun ianya hanya satu masalah yang kecil sahaja...
Pada satu hari.bapanya telah menghadiahkanya dengan seguni paku
"untuk apakah paku-paku ini ayah?"tanya pemuda tersebut.
"Setiap kali kamu marah,kamu pakulah tembok batu dihadapan rumah kita ini bagi melepaskan kemarahanmu".Jawab ayahnya

Pada pertama sahaja,pemuda itu telah memaku sebanyak 37 batang paku pada tembok batu tersebut.Selepas beberapa minggu,setelah dia dapat mengurangkan kemarahanya,jumlah paku yang digunakan juga semakin berkurangan
Dia mendapati adalah lebih mudah mengawal kemarahanya dari memukul paku menembusi tembok batu tersebut.Akhirnya tibalah satu hari,dimana pemuda tersebut tidak marah walau sekali pon.Dia pon memberitahu ayahnya mengenai perkara tersebut dengan gembira

Bapanya mengucapkan tahniah dan menyuruh mencabut kembali paku itu satu persatu pada hari yang ia lalu tanpa kemarahan.Hari berganti hari,dan akhirnya dia berjaya mencabut kesemua paku tersebut.Pemuda tersebut lantas memberitahu perkara tersebut kepada bapanya dengan bangganya.
Bapanya lantas memimpin tangannya ke tembok tersebut dan berkata,"kau telah melakukannya dengan baik,anaku,tetapi lihatlah kesan lubang lubang ditembok batu tersebut,tembok itu tidak akan kelihatan sama lagi seperti sebelumnya.Bila kau menyatakan sesuatu atau melakukan ketika marah,ianya akan meningalkan luka dan parut,sama seperti ini.Tak kesah berapa kali kau memohon maaf dan menyesal atas perbuatanmu,namun lukanya masih tetap ada".

Luka dihati adalah lebih pedih dari luka fizikal.Sahabat adalah permata yang sukar dicari.Mereka membuatkanmu ketawa dan mengalakan kamu kearah kejayaan.Sahabat juga adalah seorang pendengar,berkongsi suka duka,dan sentiasa membuka hatinya kepada kita.


Hargai lah sahabat anda dengan sebaik mungkin,kerana tanpa mereka disisi,siapalah kita neyh.Maafkan saya sekiranya saya pernah meninggalkan kesan berlubang didinding hati anda..

 

8/11/2010

PERIBAHASA : ORANG SEMBUNYI DISEBALIK PINTU




Renungan bersama ...
 

Kehebatan dan kebijaksanaan Yahudi  


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


Kata-katanya ini adalah bertepatan dengan hadis Rasullulah:


"Berwaspadalah terhadap syaitan demi keselamatan agama kamu.. Dia telah berputus asa untuk menyesatkan kamu dalam perkara-perkara besar, maka berjaga-jagalah supaya kamu tidak mengikutnya dalam perkara-perkara kecil."



Antara 'barangan mereka' yang telah dijadikan ikutan oleh kebanyakan dari kita.


1.
Kita diajar dalam buku biologi, buku pemakanan (kajian dan terbitan para kafir ni) bahawa kalau nak dapat vitamin B dan kalau nak tambah darah kita kena makan hati haiwan dan hati ayam. tetapi sebenarnya Nabi kita tidak menggalakkan pemakanan organ dalaman. Nak ikut kafir ke nak ikut nabi kita? Sebenarnya makan hati ayam dapat melembabkan otak kita sbb hati merupakan organ dimana semua toksin akan dikumpulkan dan dineutralkan. so kepekatan toksin adalah tinggi di hati ayam. makanlah kita toksin tersebut serta bengaplah otak kita umat Islam sebab percaya buku sains keluaran kafir ini.

2.
Kita diajar dalam sains bahawa kopi tidak bagus untuk kesihatan. Namun sebenarnya kopi adalah antara minuman kegemaran Nabi kita selain susu dan madu. Cuba tengok Yahudi, mereka minum kopi, Starbuck. Profesor di UK yang Yahudi semua ada segelas kopi dit tangan mereka.

3.
Kita diajar memakan kambing tinggi kolesterol, namun kambing juga adalah makanan Nabi kita. Seolah-olah buku sains ni nak merendahkan pemakanan Nabi kita. Sebenarnya daging kambing adalah daging paling kurang kolesterol.

4. Kita diajar bahawa makan McDonalds adalah bagus,
namun sebenarnya McDonalds adalah makanan yang sangat tinggi MSG dan kolesterolnya dan paling banyak lemak tepu trans.

5.
Para kafir ni juga menggalakkan kita minum dan makan

 makanan yang langsung tak berkhasiat , contohnya coke dan maggi . Coke tu sangatlah beracun, pastu sangat tidak bagus untuk kesihatan (gula tinggi, berasid, pH dalam lingkungan 3.5, ada racun tersembunyi) . Dan para Melayu kita juga yang ketagih minum.

6
. Untuk pengetahuan, para kafir agen dajjal ni gak mengwar-warkan kebaikan minum soya (sebab
USA merupakan pengeluar soya terbesar), namun sebenarnya soya dapat melemahkan kejantanan lelaki dan mengurangkan kesuburan lelaki dan perempuan. selain itu juga soya dapat meningkatkan risiko kanser payudara, kanser ovari, kanser prostat, serta melemahkan otak dan tulang sbb dalam soya ada hormon estrogen yang sama dgn estrogen kat wanita. pastu soya ada phytic acd yang membuatkan penyerapan kalsium, magnesium dan zinc yang penting untuk badan kita terjejas. 


PERHATIAN:saya hanya mengkopi teh tanpa mengubah sebarang maklumat yang sumbernya diperolehi dari email,harap maaf sekiranya menyamai entri blogger lain

7/30/2010

Lupa Plak Nak Cukur Janggut

Oke..Aku taw,,minggu neyh aku asyik jadi bapak ayam je kan sebab aku selalu tawarkan pompuan untuk korunx.Mesti korunx suka kan bila selalu kena belai dengan awek cun yang aku tawarkan tuh selalu.Ohh,indahnya hidup.Terasa seperti dikayangan.muahahahaha..

Aku kekeringan idea untuk menulis dengan baek(sebelum neyh pon tulis merapu ugk)so aku nak kasi kat korunx pix jelah..sempoi punya..kalaw dya ikut korunx,komfem korunx demam semingu.haha
Hai abang..nak kawan bule?sebenarnya aku tengah cari pencukur janggut saya,tiba2 je kena tangkap dengan tuan belog neyh.haish.berjanggut la aku Camneyh.dan aku telah berjanji dengan tuan belog ini untuk mengikut mereka yang datang ke belog ini.hahahah

7/29/2010

NAK PEREMPUAN UNTUK DIBAWA KEBILIK TIDO X?


HYE DAN SALAM SATU MALAYSIA..

Setelah beberapa minit aku insaf(sebab xdk owg nk tlg)perangai aku dah jadi balik.yeah..hahahaha..Apa ar nak jadi aku neyh,tadi cakap dah insaf dah ckunk buwt balek.haish2.aku ohh aku.xpenah nak berubah.muahahahah.


Oke..sebenarnya aku nak tawarkan kat mamat2 yang gersang,yang gian,yang nak pompuan untuk dibawa balik rumah dan untuk menemani anda tido,anda bule menghubungi saya di talian 04-7645908(bukan no sebenar).Saya menawarkan anda perkhidmatan seperti ini kerana saya berasa sangat baek hati dan ingin melihat anda semua merasa gembira..Aku yakin korunx semua pasti akan gembira dengan layanan yang bakal diberikan oleh beliau..Jika anda suruh beliau untuk memegang,mengurut,mencium,memandikan anda,,beliau dengan rela hati pasti melakukannya untuk anda..hahahaha..NAK TENGOK BELIAU TAK?jap
OHH !!!tidak sama sekali.bukan beliau yang dimaksudkan.
                                 
Tetapi,yg d'mksudkan adalah beliau.hahaha


































7/23/2010

anda comment saya follow anda...

Hye....


korunx sume nk aku follow blog korunk x??mesti nak kan.haha.so kalaw anda singgah2 blog neyh..isi borang kt bawah neyh aw..nty aku follow korunk semua..oke..
                                               JOM TAMBAH KAWAN





link blog korunk:
blog mana yg korunx rasa mmg besh utk di follow dan sediakan link blog dy sekali:




duwe neyh jew kowt..hahaha.isi taw,,konfem aku follow korunx..aku xkesah un blog aku xdew follower asalkan blog korunx ada..oke..


TERIMA KASIH SEBAB ISI BORANG NEYH DAN SUDI MELAWAT...JASA ANDA AMAT2 LAH DIHARGAI...

ustaz sangap...

Salam Jumaat semua...

Tadi aku ada terbaca kat metro sal ustaz bogel 6murid dalam kelas,punca nya murid2 tadi gagal menghafal surah..haish..kalaw ustaz yang ajar agama pon xbule pakai,,abiz siapa yang murid2 nak rujuk kalaw ada masalah semua neyh??xkan nak g tanya tukang kebun??hahah..kalaw ea un dh sangap sangat,,cari ar benda yang halal untuk kau lepas gian kau tuh,,neyh tak,,student kau jugak yang kau nak..ish2..nampak sangat kau layan aril peterpon dengan luna maya,tuh kau jadi camtuh kan.hahaha..


untuk sapa2 yang xbaca metro lagi...bole baca kat cini kes yang tengah aku cakap neyh..
*SUMBER DARI HARIAN METRO DAN AKU HANYA M'COPY PASTEKAN..
                                                     gambar hiasan
SIMUNJAN: Lima murid lelaki tahun tiga di sebuah sekolah di sini terpaksa menahan kesakitan di dubur masing-masing selepas mendakwa dicucuk lidi penyapu oleh ustaz mereka disebabkan gagal menghafaz surah al-Quran seperti diarahkan.
Selain itu, seorang lagi murid lelaki mendakwa dikasari apabila lehernya dijerut dengan wayar, manakala seorang murid perempuan yang turut dihukum, mengaku kemaluannya diraba ustaz terbabit selepas diarahkan berbogel.

Menurut sumber, enam murid lelaki terbabit juga diarahkan berbogel dalam kelas dengan disaksikan rakan, manakala murid perempuan itu dibogelkan dalam bilik berasingan sebelum dia mendakwa dicabul ustaz berusia 30-an itu.

“Lima murid lelaki dihukum dengan duburnya dimasukkan lidi penyapu selepas diarahkan berbogel, manakala seorang lagi dikasari dengan lehernya dijerut menggunakan wayar. Seorang murid perempuan pula dibogelkan dalam bilik berasingan sebelum kemaluannya diraba ustaz itu,” katanya.

Menurutnya, kejadian menjijikkan itu berlaku pada minggu lalu dan laporan sudah dibuat kepada guru besar sekolah berkenaan, namun tiada tindakan diambil. Bagaimanapun, kes kemudian dibawa ke Pejabat Pelajaran Daerah.

“Susulan kejadian itu, semua murid berkenaan diiringi ibu bapa masing-masing membuat laporan di Balai Polis Simunjan,” katanya.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Simunjan, Deputi Superintendan Choo Yin Kok ketika dihubungi mengesahkan kejadian itu, namun enggan mengulas lanjut.

Ini kerana, katanya, polis masih belum mendapat maklumat lengkap dan siasatan masih dijalankan berhubung kejadian itu.
Sementara itu, Ketua Polis Daerah Simunjan, Deputi Superintendan Choo Yin Kok ketika dihubungi mengesahkan kejadian itu, namun enggan mengulas lanjut.

Ini kerana, katanya, polis masih belum mendapat maklumat lengkap dan siasatan masih dijalankan berhubung kejadian itu.
Difahamkan, ustaz yang mengajar di sekolah berkenaan sejak tujuh tahun lalu ditahan polis untuk membantu siasatan berhubung kejadian itu, semalam.

Pada masa sama, semua murid terbabit dihantar ke Hospital Umum Sarawak (HUS) untuk menjalani pemeriksaan.

Perkara itu turut sudah dibawa ke pengetahuan Jabatan Pelajaran Negeri dan difahamkan, pihak berkenaan turut ke sekolah berkenaan untuk membuat siasatan.

 ckunk neyh macam macam boleh jadi kan..dunia akhir zaman...

nak dicium oleh awek seksi x??

Hye semua...
DaH bangun tido ke o tengah buat taik mata lagi??Bangun woiii,,baNgunn..matahari dah naek mencacak tuh kat atas kepala korunx bule tido lagi..tuh la,,semalam sibok sangat,yelah,asyik update blog je,,smpai sehari post 10 entri..kalaw aku bule post entri banyak2 cam korunk kan besh.hahaha..

oke...xlarat dah nak merapu panjang2.mesti korunx pon rimas kan.hahah.bebel ja keja aku neyh..ish2..oke,,sebenar nya entri neyh aku buat lepas buat blogwalking kt blog gurl tuh,,(http://akusipenuliscerita.blogspot.com/2010/07/saya-benarkan-awk-cium-saya.html)dya cakap,,untuk wanita sahaja,kalaw nak hilangkan tencion anda bule lah mencium ketiak lelaki supaya stress anda dapat dihilangkan.bunyi cam geli je an.hahaha.HARUS DIINGAT SEBAB BENDA NEYH HANYA BULE DILAKUKAN OLEH KAUM HAWA SHAJA.LELAKI JANGAN MENGATAL NAK CUBA..kunk xpasal je makan selipar saiz 8.hahaha


Korunk nak x kalaw dya neyh nak kiss korunk??korunk nak dya kiss kt mana?pipi?bibir?dahi?OHH..mengatal ea korunk neyh..jangan harap lah beliau nak kiss korunk..hahaha
tapi kalaw korunk nak sangat...narh amek neyh.hahaha
beliau neyh pasti akan memberikan anda ciuman yang paling baek n korunk pasti xkan lupakan sampai bila2 pon.haha..selamat bermesra ea korunk,,semoga bahagia selalu disamping beliau yang anda dicintai.haha

7/22/2010

BEN NYAH DAN POPULARNYA..

Hye.....

kembali lagi dalam rancangan tv yang terbaru,yang memaparkan kisah seorang mak nyah yang semakin maju dengan mengunakan blog sbgai alternatif laen untuk mendapatkan populariti..walaupun ramai orang yang tidak menyenangi kehadiranya gara2 KETUMPANGAN popular dari blogger yang sudah berada ditahap teratas serta kegedikan nya dalam berblog turut menjadi perencah kepada orang ramai untuk terus memulaukan mak nyah yg dianggap nyah ini..hahahaha...


Nyah tersebut cuba menafikan bahawa dy tidak sama sekali meniru dan menumpang popular dari BEN ASHAARI seraya berkata 'semua asek nak dengki...nak tgk orang jatuh...padahal mak raser mak tak kaco pun idop orang....
kenapa semua nak kaitkan mak ngan blogger pemes 2?xkuase mak nak tiru...header pun lain kan.....salah ke mak suke warne ni????nyahh2 mane yg tak puas hati ngan mak tlg la bgtau ape salah mak'...GENIT SUNGGOH Ayat dy ea.hahaha..


Benda neyh dah lama ke??tp siann an,,saya baru je dpt informasi tentang NYAH yang menumpang popular neyh..xsalah NYAH oiii kalaw nk popular,,tapi cara nya kena laa betoi..baru semua orang suka..haish NYAH neyh...


NYAH OOiii,,kenapa lama xupdate blog??semua orang tertungu2 neyh nk baca n3 NYAH yang PANAS GITU..hahahaha


NEYH AR BEN NYAH TUH..HOT BUKAN??hahahaha

7/19/2010

gambar dan anda..

ary neyh ary isnin..aku pon tamaw cakap byk,,cuma nk post2 pix ja.haha..klw anda ada lemah jantung diharap bule bertahan sehinga abiz tgk semua gambar yang dipost.oke..selamat tengok.hahah
cantik dan seksi sekali kan bibir laki neyh..hahaha.tuh la byk sgt minum arak n then dy amek mercun dan menyalakan mercun tuh kt dalam mulut n kowg bule fikir ar apa yg bakal berlaku.haha
anda berani untuk menjadi seperti laki neyh??haha


klw nmpk t-shirt neyh kt kedai bundle jgn gatai nk p beli.hahaha..laen kali tuh bwak la keta baek2 sblom jd kemalangan o pape ja..tp klw dh mmg ajal apa bule wt an...



 iklan colgate yg baru...kan??hahaha


mamat pling cool dalam dunia.kn2??langsong x kenal erti sakit..saya mmg tabik pada awk.hahaha



kucing neyh pasrah ja bila kena marah dengan tuan dya..baek sungoh kn kuciing neyh.haha


~apa perasaan kowg semua lepas tgk semua pix2 neyh??msty bule hlg selera makan kn klw tgh mkn ckunk neyh.hahah..


*semua gambar diatas di ambil di laman tertentu.terima kasih atas gmbar2 anda..

7/18/2010

gantung sampai mati...

Di Ketermaya, Lebanon, seorang warga Mesir, iaitu Mohamad telah membunuh sekeluarga yang terdiri daripada seorang atuk, nenek, dan 2 orang cucu dengan KEJAM. Pada pagi kemudiannya pihak polis berjaya menangkap beliau, tetapi orang awam telah menahan kereta polis tersebut dan membawa Mohamad kepada ibu mangsa. Ibu mangsa telah mengerat leher Mohamad lalu dia digantung dan dipamerkan kepada orang awam selama 3 jam


 klw ar benda camneyh jadi kt malysia,,kowg rasa kn,,,perompak2 maseh nk mencuri x??perogol maseh nk merogol x??pembunuh maseh nk membunuh x??

sotong paul dibeli oleh malaysia??

Salam semua....
ary neyh aku dpt satu gambar dari email(sebenarnya bukan ary neyh,tp beberapa hari yang lepas) dari kawan aku..dya kata  mungkin kita xperlu kn lagi pengundi untuk pilihan raya sbb kita guna kn ja sotong si paul neyh..adil kah cm tuh??hahaha..tp apa akan jadi klw kita hanya mengunakan sotong neyh??anda semua bersetujukah dengan cara ini??


anda sokong sapa??BN??BULAN??ROKET??BULAN SABIT??haha.sebenar nya aku xsuka pon politik2 neyh..asyk gdoh ja..ingat oke ka klw asyk gdoh ja.ish..mcm mna negara nk maju klw hal temeh pon nk gdoh..xleyh cakap bukan2 tkowt kena pa tuh??ISS??hahah



7/17/2010

teka dan meneka

mowning semua....Dh pgi rupa nya..macam mana ar aku bule tdo dpn lap top smlm??(xdak kaitan pon)haha..

Dipagi yang mulia ini,,aku ada satu teka teki yang mudah utk yg melawat bLog neyh......TUh pon kalaw ada laa..



Teka teki nya berbunyi:ada sorang budak neyh,,dya tengah amek wuduk,,semasa dy tgh amek wuduk tuh,,budak tuh tengok ada anjing tgh jilat kaki dya....persoalan nya:sah x wuduk yg diamek oleh budak tuh.hahah

yang rjin menbaca uhhh mesti soalan neyh senang gila untuk dya,,bak kata dya'senang nk mampos'.haha.


neyh ad lagi satu teka teki:benda apakah berwarna putih,dan terbang2??.hahah
 adakah ini yang dimaksud??tidak sama sekali,,jadi..anda perlulah meneka..hahah




Bunga apa yang kalaw disiram dengan air,,maka dya pon mati...



 
  

7/13/2010

ABCDEFG

sbnq nya xdk pa2 un nk cita,,gmbq neyh un ak amek kt fb kak eiya.haha.
klw ad pompuan yg terasa,,dh sah2 la hampa spesis GFEDCBA.hahaha..

kak eiya,,sowy..amek pix neyh x abaq pn kt kak eiya.haha.sowy..

7/11/2010

Lirik Yang Sempurnakan Ku – Sixth Sense



Kaulah bidadari dalam hidupku
Yang selalu hadir di dalam mimpiku
Bunga yang selalu harumi hariku
Anugerah Tuhan yang sempurnakan ku
Bila kau jauh
Aku selalu rindu
Bila kau ada
Hatikan berbunga

chorus
Ku akan selalu menjadi bintangmu
Menerangi gelap dan mimpimu
Aku setia di sini mengusap tangismu
Menemani sunyi di hatimu

Bila kau jauh
Aku selalu rindu
Bila kau ada
Hatikan berbunga
Ulang Chorus 2X

 

 

KAU PERGY JUA SYG....

smlm saat yg t'akhir ak b'sma nan dy..besh gla tme tuh..ak ngn dy ja..xdk spa pn kcw..ak lyan lagu,,men gme suma ngn dy...ak tekan2 dy.pegang mn yg patot..indah nya saat tuh...(rndu nya)...tuh la kngan ak ngn dy..

akhir nya dy pgy ugk tgl ak..smpai aty dy wt centu kt ak..dy xtw ka ak syg dy wlw pn kdg2 tuh ak ad gk bt ganas kt dy,,hempowk dy..adeh...nyesal gla ak wt centu kt dy..maaf kn ak tw....klw ak bule unduq masa,,sah ak xbt centu kt dy..huhu.. 

sdeyh gla ak..tp nk wt cena,,ak tima jelah,,mn tw kot dpt yg baru an..hee..ak pn xtw cena hidop ak pas neyh tnpa dy kt cc ak...




~AKU SHAYANK KAU.............................


                          
        fon  
~dya diatas ialah awek aku..



Search This Blog