7/22/2010

BEN NYAH DAN POPULARNYA..

Hye.....

kembali lagi dalam rancangan tv yang terbaru,yang memaparkan kisah seorang mak nyah yang semakin maju dengan mengunakan blog sbgai alternatif laen untuk mendapatkan populariti..walaupun ramai orang yang tidak menyenangi kehadiranya gara2 KETUMPANGAN popular dari blogger yang sudah berada ditahap teratas serta kegedikan nya dalam berblog turut menjadi perencah kepada orang ramai untuk terus memulaukan mak nyah yg dianggap nyah ini..hahahaha...


Nyah tersebut cuba menafikan bahawa dy tidak sama sekali meniru dan menumpang popular dari BEN ASHAARI seraya berkata 'semua asek nak dengki...nak tgk orang jatuh...padahal mak raser mak tak kaco pun idop orang....
kenapa semua nak kaitkan mak ngan blogger pemes 2?xkuase mak nak tiru...header pun lain kan.....salah ke mak suke warne ni????nyahh2 mane yg tak puas hati ngan mak tlg la bgtau ape salah mak'...GENIT SUNGGOH Ayat dy ea.hahaha..


Benda neyh dah lama ke??tp siann an,,saya baru je dpt informasi tentang NYAH yang menumpang popular neyh..xsalah NYAH oiii kalaw nk popular,,tapi cara nya kena laa betoi..baru semua orang suka..haish NYAH neyh...


NYAH OOiii,,kenapa lama xupdate blog??semua orang tertungu2 neyh nk baca n3 NYAH yang PANAS GITU..hahahaha


NEYH AR BEN NYAH TUH..HOT BUKAN??hahahaha

6 comments:

suhaida shukor said...

hak hak .. apa link nye?

budakmengong said...

http://bennyahh.blogspot.com
hahah..hati2 anda mungkin jatuh hati pada NYAH tersebut.hahah

~kuyam~ said...

nk link dia jugak.haha

budakmengong said...

haha..
http://bennyahh.blogspot.com.
tc tw..kunk t'falling in love nan NYAH tuh plak.haha

sipisenan said...

isk2.. ape nk jadi la..

diraja22 said...

ben jo (ben nyah) mesti tunggo cool dulu baru nk update blog..

Search This Blog