7/29/2010

NAK PEREMPUAN UNTUK DIBAWA KEBILIK TIDO X?


HYE DAN SALAM SATU MALAYSIA..

Setelah beberapa minit aku insaf(sebab xdk owg nk tlg)perangai aku dah jadi balik.yeah..hahahaha..Apa ar nak jadi aku neyh,tadi cakap dah insaf dah ckunk buwt balek.haish2.aku ohh aku.xpenah nak berubah.muahahahah.


Oke..sebenarnya aku nak tawarkan kat mamat2 yang gersang,yang gian,yang nak pompuan untuk dibawa balik rumah dan untuk menemani anda tido,anda bule menghubungi saya di talian 04-7645908(bukan no sebenar).Saya menawarkan anda perkhidmatan seperti ini kerana saya berasa sangat baek hati dan ingin melihat anda semua merasa gembira..Aku yakin korunx semua pasti akan gembira dengan layanan yang bakal diberikan oleh beliau..Jika anda suruh beliau untuk memegang,mengurut,mencium,memandikan anda,,beliau dengan rela hati pasti melakukannya untuk anda..hahahaha..NAK TENGOK BELIAU TAK?jap
OHH !!!tidak sama sekali.bukan beliau yang dimaksudkan.
                                 
Tetapi,yg d'mksudkan adalah beliau.hahaha


































10 comments:

IERA HAJERAH AZMAN said...

hahaha... ayu. manis. menawan.idaman! hahahaha

budakmengong said...

chatek..cun..chomel..hahahaha

Arra JaSmY said...

hahaha...aiyok.terus mati selera..hahahah.=p

Kimie Hashim said...

hahahaha..mmg xbleh bla..seyez lawak..hahahaha..

budakmengong said...

tuh ar satu2nye awek paling cun kt dunia..hahah

suzzsuzie said...

isyk..yg kat bawah tu pakai bedak sampai lebam...org pompuan tgok pun ngeri apatah lelaki...uwekkk..loya pulak

budakmengong said...

hahaha..gmbr yg bwh tuh ad fnction aw.fnction dy,dpt hlgkn nafsu yg tgh membara tuh.hahaha..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam kunjungan balas....gambar yg no2 tue..comeinya!!nk trmuntah dh nie..ngeeee

budakmengong said...

sgt comei.klw dpt konfem xcari laem.kn?hahaha

anastasyea said...

hehehe... siapa la insan istimewa yg sudi dibeli oleh aweks tu... =)

Search This Blog