8/22/2010

ariel peterporn

Hye korunx..
bwu balek tawareh taraweh kewp?
rjin siot.hehe.
oke.kalaw tengok tajuk pon mesti dah bule agakkan aku nak cter sal apakan.
oke.neyh mungkin cter lama.
tapi cter neyh eklusif sebab kawan aku sendiri g jumpa luna maya n tanya sendiri btol ke ariel dalam video tuh
awal tuh memang konfem lah si luna maya neyh berdolak dalih..
tapi kawan aku terus mengasak dan luna maya terus buwt pengakuan bahawa memang dya ditiduri oleh ariel
LUNA MAYA..
Aku bukannya xnk kupas isu dengan lanjut lagi,tapi aku rasa korunx bule baca belog kwn tuh.
siap ada gambar dia dengan luna maya agy.ish2.
xpercaya plak kawan aku tuh bule jumpa,pastu sembang2 plak dengan luna maya.
dah la,jum layan.
gambar HOT LUNA MAYA un ada sekali aw.
huh.tergugat iman.pewitt..nampak habes.
mesti meleleh ar air liur kalaw tengok.hahaha
  http://www.luna-maya.com/

layan beb.rugi xtengok ! ! !

16 comments:

✿ YANN ✿ said...

dier dh ngaku ke? huhu. gud2.. ngee. :D
kan bagus ngaku. kan kan kan?

budakmengong said...

ehh..xtgk ke link yg d'beri uh?haha

misyamissyou said...

eh..xabis lg ke pasal peterporn ni? ingat dah abis..

HaNTwO said...

hahaha seb bek aku seorg yang berani...takat hantu syaitan x dan ler...(padahal takut gak)

Aidi-Safuan said...

xleh bukak pon link tuh....

zalizalu said...

rugi ker weh? hahahaha.. lawa pompuan tu...

♥ yaLp ♥ said...

seb bek x tgk link tu..minimize kn bnde ala tuh..ahhahaha..

budakmengong said...

misya;rse nye dh abiz kot,dh xdgr dh pn sal dorunx.

hantwo;haha..klw tgh bkak volume tahap gaban tme tuh,mau gegar satu rmh dgr sore dy.haha

aidi;cuba try laen..cpt tgk.haha

zali;xsia2 kn tgk?haha

yalp;haha.rugi woo.klw x konfem demam.haha

katilpatah said...

erk...aku mcm dah pnah tgk video itu..
wah pengakuan berani mati wa...

misyamissyou said...

apakah??prank upenye..naseb tak bukak..hahhaa..

hentakbelipat said...

lawak setail mcm ini mmg elok buat pose2..kalau buat syawal ade juga aku humban laptop ni.hehe

budakmengong said...

katilpatah;opps.terkantoi suda.haha


misya;klw bukak,konfem demam smgu sbb luna maya tuh sexy sgt.haha


hentak;xpyh la humban,post je cneyh.hehe

diana said...

saye tak bersedia lagi nak tengok,,
tunggu siang la..

Aidi-Safuan said...

ala, stil xleh open gak. dah kena block kot. :(

NuR 'aQiLaH said...

2 bkn link betol2 ehhh
lukenaabeb ekekek

x abes ag ke kesah neh ?? kahkah

budakmengong said...

diana;haha.tp mlm2 bwu layann ! ! !.hehehe

aidi;tp,td buka oke je.xpe ar,xdew rezeki ar tuh nk tgk.hehe

nur 'aqilah;seksi kn luna maya?mesty best an.hahah

Search This Blog