9/07/2010

FALL IN LOVE DENGAN BENDA?

Jatuh cinta dengan barang?Pernah x terfikir nak buwt camtuh?haha
jatuh cinta oke bukan suka..
mungkin benda neyh dah lama kot,tp kalaw ada yang xtaw agy bule teruskan membaca entry ini..

Pernah tak dengar ada orang jatuh cinta dengan menara pastu amek keputusan nak kahwen dengan menara tuh?haha.
kalaw dapat anak nanti,mesti anak tuh tinggi tahap ke awan birukan?
erkk.tapi bule ke dapat anak?


seorang bekas tentera kat San Francisco(bkn dimalaysia) mempunyai pengalaman jatuh cinta dengan benda.
setelah mempunyai perasaan pelik yg tertanam dalam diri dia,pada 4 Jun 2008 dia berkahwin dengan sebuah rumah  Menara Eiffel yg dihadiri saudara terdekat(majlis sederhana je)
dengan berahinya,dia mencium menara yg dicintainya.hahaha
kenal x Liu Ye?neyh lah pemuda yang terfall in love dengan diri sendiri..
dia berkahwin dengan dirinya sendiri dengan majlis perkahwinan tradisional yg dihadiri lebih 100 tetamu undangan.
macam mana plak dia buleh jadi dua neyh?
tak2,dia xjadi dua,tapi  membuat model dirinya sendiri dan didandan macam pengantin perempuan bergaun merah.(xdew cita2 ke nak buat macam dia?)haha
cantik jugak aku bila jadi pompuan neyh.haha

cinta memang buta kan sebab xnampak apa dah selain dia.
begitulah yang dialami Lee Jin Gyu yang berkahwin dengan BANTAL "DAKImakura' kesayangannya yang tertampal gambar karekter cartoon..
kalaw dah cinta tuh,bagi lah pompuan sexy mana pon,konfem xmau dah.hahaha
jimat bajet,bini aku bukannya makan pon.hahaha

Bahagiakah mereka selama lamanya?haha..
...senangkan hidup...
kalaw kahwin dengan manusia,sat merajuk,sat suka,sat menangis,tapi kalaw kahwin dengan benda neyh,xpayah dah pujuk,xpayah dah nak bagi makan..memang save bajet..
Tapi...
kalaw nak ANAK..pandai2 lah bodek 'benda' yang kau kahwwin tuh.hahaha


2 comments:

Gransazer said...

takde keje kot nak kawen dengan benda..bukan ada nafsu..huhu..*tibe2

budakmengong said...

mne twu,benda tuh yg ad nafsu.hahaa

Search This Blog