9/15/2010

kisah malam pertama

kisah malam pertama saya yang simple.haha

Malam tuh lepas je berbuka saya keluar untuk mencari sesuatu..
Berjalan dan terus berjalan sehingga lah ke satu tempat..
dan bertemu dengan seseorang
dia menawarkan harga yang agak murah berbanding tempat lain..




awww mai pakat2 pilih.haha.
tanpa berfikir banyak,saya terus bersetuju dan membayar lelaki tadi dengan sejumlah wang seperti yang dijanjikan.
dengan hati yang berbunga riang,saya terus pulang kerumah(al maklumlah dah xsabar neyh.haha)..
sejurus sampai dirumah,saya terus menuju ke bilik .haha


ahhh..alangkah indahnya hidup bersama mu sayang.haha
saya mengosok gosok belakang dia,usha usha part mana yang best.wahh beshh aw tme tuh.
saya dah xdapat tahan menengok dia lantas saya cucuk dan terus main xhengat dunia.
masa awal awal main tuh cam blurr gak ar xtaw nak tekan yang mana,tapi pas 15minit,saya terus khatam dan semakin suka untuk bermain dengan dia yang HOT tuh.hahaha.

*inilah pengalaman malam pertama ku dengan fon yang baru dibeli.hahaha
MACAM MANA PLAK DENGAN KISAH MALAM PERTAMA ANDA?

25 comments:

Pencacai Alim said...

ingtkan mlm pertama ms kawen..hakhakhak

Gransazer said...

HAHA...lucah!

syira said...

meng0ng..=p

budakmengong said...

triple mengong.haha

Fatin said...

Aiyoh!
manyak hot ouh tajuk!
haha;p

purplekyu^_^ said...

uishh...huhuhu...=p

budakmengong said...

cter x sehot tajuk.haha

NaniE said...

haha..sunggoh tak senonoh..haha..

Pencacai Alim said...

hahahahaha..~habih~

purplekyu^_^ said...

hehehe...tp byk org bce :P

budakmengong said...

pencacai alim;hahaha,habes suda.

purplekyu;byk org bce sbb TAJUK tuh,,tp rpe nye cter x sperti yg d'harapkan.hahaha

aleen adela akoo ^_* said...

wah3.hset baru nmpk..nak pinjam!hu3

Sya Syazana said...

haha. xthn sgt tgok hnset bru~~ hahaxx

budakmengong said...

aleen;bule2 saje..narh2 mai amek..haha


sya;rse geram aw,tuh terus cucuk charger n play2 dgn fon tuh.hahaha

velasrizal said...

sonoknye dia de fon baru..

Eco Urinal : Gabungan Urinal Dan Sinki

::fatihahanapi:: said...

cerita yg mengong..salute!

syAzAnA said...

awww. mata blink2. hehe

budakmengong said...

velasrizal;hagaga,,snowk kejap je,pstu borinx..


fatiha;t'amt mengong kn?haha


syazana;wink..wink.hahah

a n a s t a s y e a said...

Sempoi... I loikeeee!

sweetie2010.blogspot said...

Salam kenal,

Hmmm...malam pertama yer...bagus juga tu boleh bikin novel. malam pertama dapat h.phone baru.

cheyra said...

hhahahahhaa.... ingatkan per larh.. huhuhu:))

budakmengong said...

anastasyea;tenxs^__^


sweetie;org laen mlm ptme dpt isteri,tp sye dpt fon.hahhaa


cheyra;hahaaha

Mar said...

hahaha,.menjadi cerita ni

pwincess Lov3y dOv3y said...

ahaha..aiseh..
kena tipu..

budakmengong said...

pwincess;haha..bestkn mlm ptme sye?sweet tak?haha

Search This Blog