10/02/2010

video hottt

hehe baru tengok video neyh beberapa hari yang lepas.sangat menerujakan.Dapat melihat bakat pengklonan stacy yang sungguh berstyle dan bersahaja..memang tidak terasa untuk golek2 guling2 sepanjang video ini dimainkan,tetapi memang terasa untuk 'menampau-menampau' dan terasa meluat untuk meneruskan tontonan video hott ini.


video


adakah cuma saya seorang yang berasa tidak suka pada gaya stacy klon ini?hahaha..Honestly,saya amat-amat tidak menyukai videoo hott ini..kepada klon stacy diatas,saya susun sepuluh jari meminta maaf kepada anda kerana tidak menyukai anda..HARAP MAKLUM.tetapi hidung anda memang tidak dapat dinafikan sebagai daya penarik yang TERNYATA berkesan untuk menjadikan anda popular dan berjaya mengatasi rangking kepopularan lisa surihani.TAHNIAH yew cikgu




15 comments:

Dauspozi said...

Nama Klon Stacy kat atas tu Cikgu Shida... hihi

anis nabila said...

dia neh tah apa ap a. meluat tengok . GRRRR . cikgu ,sorry saya tak suka ;p

AyuE SurihanyOt said...

video tak best langsung..aku tak paham kenapa boleh ada fan page...annoying~~

Gransazer said...

hehe..org punye pndpt masing2..sbb tu ada je yg minat dia ni..

meera^da cute..*_* said...

sori..tengah2 kusut, gelak juga bile tetap ade manusia yang cukup selamber utk menjadi seperti di atas...

tp bila waras, sanggup pula dia jadi mcmtu...cukup cikgu...malu anak murid tengok..

HaNTwO said...

cikgu ni nak glamer cepat ke??

budakmengong said...

daus;ohh,,cikgu rupanya dy tuh..ish2..neyh mesty tensi kne buli nan murid2.hahaha


anis;klw anda xsuka saya lagi xsuka..


ayue;hahaha.yesss..mmg video xbest lgsg,naek darah jew tgk video uh.hahaha


gransazer;ehh,awk peminat cikgu shida yew?hahaa


meera;anak murid dy kot yg ajar dy bt cmtuh.haha


hantwo;mungkin kot,,konon2 nk jd cm yuna ar tuh.hahaha

Aidi-Safuan said...

pergh.. fames akak nih lepas nih. hahahaha

purplekyu^_^ said...

huhuhu...

budakmengong said...

aidi;mmg dh femes un,lisa surihani un xsefemes dy.haha



purplekyu;mnat cikgu shida yew?hahaha

aque said...

oh tidak... hahhahaha

Cikbelog said...

ahhaaha dah tengok dah video ni..aku rasa dia stress kot..tu yg jadi cmtu

budakmengong said...

terlebih stress neyh..elok g jumpa dokter jiwa2 neyh.hahah

Fyzal said...

cikgu shida tu.. aku tgk video die sekali je.. pastu tak dah. hahaha. sekali tu pun aku tgk halfway je. tk mampu nk tgk sampai habis.

Valewaak(OrangTakot) said...

diaa mmbe kitaa pnyaa cegu ;))

Search This Blog