12/06/2010

berhati hati

setelah sekian lama tidak menghadap belog akhirnya saya kembali mengupdate belog tetapi tidak dengan huruf huruf yang disusun untuk dijadikan perkataan atau kata kata puitis yang melemahkan lutut awak dan awak sekalian...haha ayat xbule belah..
sambung mood serius...

emm
sila lihat gambar dibawah sekiranya awak merupakan penungang motosikal yang berhemah dan terlebih berhemah..tolong berikan perhatian yang sepenuh pada gambar yang akan awak lihat pada sebentar lagi..kerana awak akan mengalami nasib yang sama sekiranya awak tidak berhati hati..


















saya berharap agar awak semua sentiasa berhati dan menjadi penungang motosikal yang berhemah supaya kemalangan ngeri dapat dielakan..
ingatlah lesen P bermaksud PERLAHAN..jadi sila patuhi lesen P... 




ayat aku cam xbule belah..
aku dlm mood serius..hahah











14 comments:

Fyzal said...

horror betul gambar tu bro.. tp bagus la utk bg peringatan pada penunggang penunggang motor sekalian termasuk aku la tu.

kalau nak bawak laju, pergi litar sepang. jalan raya utk kemudahan. bukan tmpt racing atau nak test power.

budakmengong said...

haa btol tuh bro,jln rya utk kmudahan bkn utk dicat dgn darah..klw dh nk bwak laju sgt g je beli cd gme moto yg racing tuh..senang cter..haha

velasrizal said...

iskh..sadisnye..gerun lah

Proton Lekir

Aisyah AR said...

ok...ini dasyat yer!! aarrghhh!! scary..

Umie Nadhirah said...

Makkk aiiii....

Tolong tangkap jantung aku balikk...

Ya Allah :0

cik reena said...

seram kot!

aleen aiden said...

aiyak!ngeri nih!

anis nabila said...

adehhhh..takott..

Mar said...

eeergghh,.mngerikan,..

Ieqa Swetluv said...

erkk x berani nak tgk lame2 huh

maCy said...

nauzubillah~

khayla fadwah said...

ngerii......
xsanggop nk tgok da gamba kt atas...

set-set Gadis...Deq Moy..... said...

bro btol kea pic uh bro...

budakmengong said...

yaya pix btol..huuu

Search This Blog