7/30/2010

Lupa Plak Nak Cukur Janggut

Oke..Aku taw,,minggu neyh aku asyik jadi bapak ayam je kan sebab aku selalu tawarkan pompuan untuk korunx.Mesti korunx suka kan bila selalu kena belai dengan awek cun yang aku tawarkan tuh selalu.Ohh,indahnya hidup.Terasa seperti dikayangan.muahahahaha..

Aku kekeringan idea untuk menulis dengan baek(sebelum neyh pon tulis merapu ugk)so aku nak kasi kat korunx pix jelah..sempoi punya..kalaw dya ikut korunx,komfem korunx demam semingu.haha
Hai abang..nak kawan bule?sebenarnya aku tengah cari pencukur janggut saya,tiba2 je kena tangkap dengan tuan belog neyh.haish.berjanggut la aku Camneyh.dan aku telah berjanji dengan tuan belog ini untuk mengikut mereka yang datang ke belog ini.hahahah

7/29/2010

NAK PEREMPUAN UNTUK DIBAWA KEBILIK TIDO X?


HYE DAN SALAM SATU MALAYSIA..

Setelah beberapa minit aku insaf(sebab xdk owg nk tlg)perangai aku dah jadi balik.yeah..hahahaha..Apa ar nak jadi aku neyh,tadi cakap dah insaf dah ckunk buwt balek.haish2.aku ohh aku.xpenah nak berubah.muahahahah.


Oke..sebenarnya aku nak tawarkan kat mamat2 yang gersang,yang gian,yang nak pompuan untuk dibawa balik rumah dan untuk menemani anda tido,anda bule menghubungi saya di talian 04-7645908(bukan no sebenar).Saya menawarkan anda perkhidmatan seperti ini kerana saya berasa sangat baek hati dan ingin melihat anda semua merasa gembira..Aku yakin korunx semua pasti akan gembira dengan layanan yang bakal diberikan oleh beliau..Jika anda suruh beliau untuk memegang,mengurut,mencium,memandikan anda,,beliau dengan rela hati pasti melakukannya untuk anda..hahahaha..NAK TENGOK BELIAU TAK?jap
OHH !!!tidak sama sekali.bukan beliau yang dimaksudkan.
                                 
Tetapi,yg d'mksudkan adalah beliau.hahaha


































Search This Blog