8/19/2010

buah laici pon ada lemak khinzir

Hye..
Terasa lama xupdate belog..
bukan kerana malas,tapi kerana kesempitan masa.ouh,hanya alasan semata mata.haha
oke.xnak cakap byk.penat la.dh puasa neyh.korunx puasa x?haa.KANTOI.haha.diam2 suda.
Terkezut tadi bila dapat taw buah laici yang dalam tin tuh pon ada lemak khinzir.
Ishhh.semua nak ada lemak babi,habiz tuh kita nak makan pe?
ini adalah email yang dikirim beliau.sila luangkan sedikit masa untuk kepentingan kita bersama...
Istaghfarlah kita banyak2. Entah berapa kilo dan benda2 ni espsecially buah Lychee tu yg dah
kita telan dgn begitu lazat.Tau-tau adalak campur benda2 haramtu..
Tak tau nak makan apa dah. macam2 lani..makan biscuti ada melamine.. makan buah2 dlm tin ada extract khinzirlah.

Apapun kita hati2lah jgn beli dan suapkan ke mulut kita dan anak2.
KESEMUA YG DI ATAS ADA MENGANDUNGI LEMAK BABI/KHINZIR.
JAKIM telah menghantar surat pada semua retailer supaya tutup tanda
halal pada produk tersebut.
"Narcissus" is an established and well known brand associated with high quality China canned food and seasoning such as whole mushrooms, asparagus spears, lychees, spiced pork cubes, stewed pork chops etc. The range of "Narcissus" food products, which is very well demanded in many parts of the world, include :
Canned Meat
Canned Seafood
Canned Fruits
Canned Vegetables
Seasonings
di atas adalah barang2 keluaran narcissus.

Kepada semua muslimin dan muslimat tolong sebar2kan info ini kepada umat islam yg lain.


pesanan penaja;harap kita semua menghebahkan kepada kenalan2 kita dan memboikot

Search This Blog