12/09/2011

PEMINAT K.POP BODOH-BODOH

"PEMINAT K.POP BODOH-2 JE".
disebabkan ayat ni kesian AMIRA AFIQAH dikutuk dan dimaki hamun padu 
oleh k-popers..

*sorry amek tanpa kebenaran=)

Aku difahamkan belog http://budakgigirabbit.blogspot.com bukan 
ditulis oleh AMIRA AFIQAH tapi kawan dia yang busuk hati tuh yang buat..
Sekarang ni macam macam boleh jadi..
yang disangkakan kawan rupanya musuh dalam selimut..
yang selalu memuji bagai nak rak rupanya talam dua muka..
Pantang tengok orang senang mula lah ada yang nak jatuhkan kita..

Kalau yang belum baca tuh boleh klik SINI..
cuba tengok komen kat belog dia..
banyak kan?haha

Tuh la perangai manusia,bila orang buat silap terus nak 
hentam,kutuk,maki.bukan nak siasat dulu siapa betul siapa salah..
yang paling tak boleh belah bila ada orang komen yang BERUNSUR NEGATIF sangat
tapi pandai pulak mengunakan ISLAM dekat hujung komen dia

Aku pon bukan pandai sangat bab agama tapi kalau nak gunakan alasan ISLAM 
untuk tegur orang lain,,guna lah perkataan dan ayat yang
lembut dan berhemah..BUKANNYA F**K.


So apa kata yang dah maki dan kutuk dia kat belog tuh
minta maaf je kat dia..
sebab bukan dia yang tulis pon semua tuh..
kalau korang berani maki dia tak kan tak berani plak nak minta maaf.kan.hehe


*Aku minta maaf kalau ada yang terasa=)






Search This Blog