7/15/2014

BUSY

ASSALAMUALAIKUM



Haa baru sekarang ni ada masa sikit nak bernafas dari buat kerja kerja dunia . Allah . Busy betoi aku . Kadang sempat la jugak curi masa sat nak tengok blogger tu pon sempat la nak approve komen . Nak balas kunjungan tu haa tak sempat lagi . Tolong jangan cop aku sombong ya . Ada masa nanti mesti jangan cakap aku balas kunjungan  . Aku siap komen lagi entri hangpa semua . Cuma kalau macam entri tu aku taktau nak komen apa walaupun baca dah 10 kali aku tinggal jejak jelah ye kawan kawan semua yang comel cantik hensem dan sado . Haha


Kekadang aku terfikir tadak ka orang yang sanggup buat group wasep untuk geng geng blogger ni haa.Kalau busy sampai tak sempat update pon at least orang kampung aku cakap boleh keep in touch antara blogger dengan blogger lain . Boleh jugak menyembang kot wasep tu . Boleh eratkan silaturahim . Kalau blogger tu tinggal berdekatan boleh la jugak lepak sekali .Kan best macam tu . Baru  gempak . Baru betoi betoi geng kan . Macam mana ? setuju nak buat group whatsapp? mohon lantik admin sorang . hehe


Maaflah cuma entri kontot . Ada masa update lagi . Sekian





4 comments:

NS said...

busy sangat sebab pe tuu? hihi

#alaa~ takleh share video tuu. maluuu.. hahaha

Cik Mimie said...

Alor, kita xde wasep lor..huhu :p

Cik Itah@RRP said...

salam. uhuk takpa..buat apa yg penting dulu k :)

ok juga cadangan tu ..:)

budak said...

Selamat busy :)

Search This Blog