7/11/2014

PENGALAMAN BARU

ASSALAMUALAIKUM



Lepas up satu entri pasai hilang haa aku pulak yang hilang . Hilang idea . Hilang semangat nak type . Hilang semuanya . Nasib otak tak hilang cuma isi dalam ja hilang . Kosong otak aku sekarang kosong . 


Malam ni aku dapat satu pengalaman baru . Pengalaman yang tak mungkin aku dapat kat mana mana tempat . Nak kata pengalaman ngeri mungkin jugak lah . Benda ni boleh dikatakan kesinambungan dari kes praktikal jugak lah ni


Disebabkan aku mohon pertukaran tempat praktikal dan dah diluluskan pon so kena lah cari tempat praktikal baru . Aku dapat satu tempat di UTC Aloq Staq tercinta ni . So call manager situ dia cakap terima budak praktikal empat orang . Geng aku pon ada sorang nak tukar tempat then dia cakap nak masuk situ jugak . Aku pon ok lah ada geng kan tadak lah nak bosan sangat sorang sorang


Setelah berhari hari call hari ni baru dapat jumpak bos . Tu pon banyak sangat dugaan . Awal tu bos cakap nak jumpak 2.30 petang . Lepas tu 5 petang then malam pulak . Dua kali aku berulang alik ke office dia tapi hampa . Kali ketiga haa baru dapat jumpak dia . Tu pon kat rumah dia .


Dalam 9.30 malam aku dapat call dari bos cakap jumpak dekat rumah dia ja . Aku ok je . So terus gerak rumah bos . Puas jugak la cari pastu baru jumpak . Bos ni nampak kurus pulak dalam gambar facebook nampak gemuk semacam . Hahaha . Aku pon langkah kaki masuk rumah lepas dia jemput . So start sembang pasal praktikal . Lepas 10 minit sembang pasal praktikal bos buat air kopi kuat apa benda entah . Haish aku dah start rasa lain . Dia suruh aku try minum . Memang tak lah aku nak minum .Lepas tu dia sambung sembang pasai praktikal . 


Seminit kemudian dia bangun lepas tu tutup lampu ruang tamu then buka lampu yang belah dapur so suasana sedikit romantik ye anak anak . Aku bertambah pelik la dengan perangai bos ni . Lepas tutup lampu dia mula cerita lagi mendalam . Bukan cerita pasal praktikal dah tapi dah mula kelaut . Macam macam dia cerita . Dia cerita pasal kehidupan dia start dari landasan keretapi . Bila sebut pasai railway automatik aku dah tau yang dia ni bapok . Kemudian dia mula cerita bab seks . ALLAH . Geli geleman aku dengar kisah dia


Kemudian dia tanya aku 
' Pernah main perempuan dak? ' aku cakap la tak pernah main sebab haram semua tu bla bla bla 

' Ish ruginya tak pernah main perempuan , tak kan tak pernah pegang ? sentuh sikit sikit ka ? '

Aku dah mula rasa lain dah dengan bos ni . Aku geleng kepala jelah malas nak layan . Kemudian dia offer aku gro thailand dan filipina . Percuma okay dia nak bagi kat aku . Gila ka apa bos ni . Dia cakap kedai urut dia siap sebelum raya so raya pertama dah boleh beroperasi kalau nak rasa perempuan boleh lah p kedai dia . Dia cakap gro dah sampai cuma kedai ja tak siap lagi . 


Kemudian dia cerita lagi pasal seks semua benda lepas tu tangan dia mula nak pegang . errk pegang. Malu nak habaq pon . Haish aku tolak tangan dia pastu aku berdiri lah . Kalau aku duduk buat dia terkam aku tak ka naya . Dah la dia minum kopi kuat . Jenoh aku . HAHAHA . So aku cakap nak balik dulu sebab dah lewat ni . Kemudian dia mai dekat aku , dia cakap nak balik kena bagi pegang dulu . Haish budak gay ni sat g aku terajang jugak . Kata dalam hati jelah . Tapi memang otak dengan hati saling berhubung seperti susu enfagrow dah suruh terajang budak gay tu tapi akal pulak jadi pemisah suruh tolak dia ja. Lepas aku tolak budak gay tu memang aku ciao terus . Start kereta terus balik . 


Haa tak sangka aku boleh dapat pengalaman macam ni hari ni . Nasib lah aku ni lelaki tulen yang dia tu pulak terlebih hormon perempuan . Kalau tak naya ja aku jadi mangsa liwat dia . HAHA . Hang tunggu hari raya , aku akan pastikan kedai hang yang baru bukak tu kena serbu . Tu janji aku

Maaf tak sempat nak singgah dan komen entri geng geng blogger . Inshaallah lepas sahur baru sambung aktiviti merempit di blog geng geng sekalian . HEHE


                                                             ***PLEASE PRAY FOR GAZA****


Sekian dulu hari ni .


19 comments:

RynaHakimi said...

Erkkk.. scary nya.. awat taknak orang offer free je tu..hikhikhik.. Gurau je. Nasib baik awak kuat iman ye dik. Bahaya bos macam tu..huhu

Cik Mimie said...

HAHAHAHA..opss!seram ada lawak pun ade entry ni..Kecian En.Harith..haishh,Seb bek x diapa-apakan..hee..SEREMMM :)

Cik Mimie said...
This comment has been removed by the author.
mrpolie said...

Cerita ni lebih seram dari cerita hantu kak limah ni nokkk....

Nurul Izwanie said...

Hahahahahahahahahahahahah awak. You make my day! Hahahahhahahahahahha kelakar gila post ni. Astaghfirullah al azim. Nasib baik awak selamat. Kalau tak.. Risau sy.

Alhamdulillah. Awak blah je dari bos awak tu. Nasib baik.. Allah lindung awak. Awak tak minum air tu. Kalau tak...

ALLAH! Gerunnya dengan bos awak. Bahaya bahaya ni.

HARITH SYAHMI said...

RynaHakimi : tak mau lah free pon . Bahaya tu . Buat terkena HIV gelap gelita duniaa . hehe

HARITH SYAHMI said...

Cik Mimie : haha . Tu lah . Nasib tak minum air yang dia bagi sama . Buat dia letak apa apa ka dalam tu tak pasai jadi mangsa dia . HAHAHA

HARITH SYAHMI said...

Nurul Izwanie : Amboii sukanya . hehe

Alhamdulilalah terselamat . Kalau minum air tu ish tak tau lah nak jadi apa . Malam ni pon dia suruh p rumah dia lagi sebab nak sign borang cakap diterima masuk buat praktikal kat tempat dia . Tapi memang tak lah nak p . haha

awak tu perempuan lagi kena berhati hati . Macam macam jenis orang ada zaman la ni .

Cik Mimie said...

Alhamdulillah, kalau boleh elak ler jumpa dengan dia..takpun ajak kawan ramai2..ha..:)

Teena Tna said...

OMG!!!! so jadi ke nk praktikal kt situ? bulan2 pose cmni pun ade jgk kes ceni

Muhammad Taufiq said...

err gay, kalau aku aku dah lama sepak terajang dia

HARITH SYAHMI said...

Cik Mimie : mmg tak la nk jumpak dia dh . Nama zahari suruh pangil zaza . Dasat betoi . HAHAHA

HARITH SYAHMI said...

Teena Tna : Memang tak jadi terus lah nk praktikal dengan bos yg mcm tu . Budak gay camtu bukan depa kisah pon bulan puasa ke idok. Puasa pon tak depa tu . Haish

HARITH SYAHMI said...

Muhammad Taufiq : Memang terfikir jugak nak buat camtu . tapi kalau dia report polis haha tidur jail jgk la sehari .

Anasyg said...

(-O.O-) <--muka aku baca entry ni. Lawak ada, seram ada. Tp kelakar tu lagi byk dr seramlah.

HARITH SYAHMI said...

Mrpolie : Cerita ni seram atau cerita hantu kak limah tu yang xberapa nak seram ? hehehe

Cik Mimie said...

What? ZAZA..So sweet..HAHAHAHA :p

HARITH SYAHMI said...

Anasyg : Parents aku pon gelak pecah aku cerita pasai ni . HAHAHA

HARITH SYAHMI said...

Cik Mimie : Sweet sgt . zaza gitu . kehkehkeh

Search This Blog